Krabocka ICAS103 z GME - vyrobca ?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pondělí Prosinec 20 15:07:06 CET 2010

Dobry den vospolok.

Kupil som si v GME peknu krabicku urcenu na senzor teploty do bytovych
priestorov (resp krabicka je asi povodne na senzor plynov) Ale nemozem ani
za nic vypacit z GME dodavatela, resp vyrobcu, a uz vobec nie nejaky vykres,
doporuceny rozmer PCB, toboz nie nejaky 3D model.
Nevie niekto poradit kde najdem vyrobcu ? Google moc nepomohol , firma ICAS
existuje, dokonca robi poziarne hlasice, ale logo ma uplne ine a vyrobok v
podobnej krabicke som u nich nenasiel. Nehovoriac o tom ze ich stranky sa mi
nekorektne zobrazuju.
Krabicka ma nazov U-ICAS3 a GME kod 622-834

Dakujem.