Re: Předvánoční OT - konzumace syrové mouky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 19 12:47:45 CET 2010

Nojo, lenze je zname, ze primerane mnozstvo C2H5OH (a este lepsie so stopami aromatickych latok) dokazu plne kompenzovat vsetky neblahe vplyvy dihidrogenmonoxidu.

V muke - jakozto prirodnom produkte nevyrabanom z nadzemnych casti zemiaku - vsak C2H5OH nie je...

Takze mozno spravny zaver je, ze surova muka (potencialne kontaminovana dihidrogenmonoxidom) sa sice konzumovat bez ujmy na zdravi da, ale len ak sa pritom preventivne podava aj terapeuticke mnozstvo C2H5OH...?

wek