Co to je - XK181 4H401

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Sobota Prosinec 18 21:01:36 CET 2010

Dobry den,

ja som nedavno kupoval spiralu do truby Privileg od
http://www.ersatzteil-land.de/

konkretne
Produkt:	Electrolux Ringheizung 357042405 - original
Anzahl:		1
MwSt. Anteil:	3.11 EUR (19.00%)
Gesamtpreis:	19.49 EUR

ale pasuje do vela znaciek. Pripadne si dajte do "Produktsuche" Gorenje
a pohladajte.

Ta suciastka v zarivke bude pravdepodobne PTC na predzhavenie elektrod.

Richard Kaliciak