Konkurz na step-down menic?

Sobota Prosinec 18 18:58:01 CET 2010

Popravde, zatim jsou favority prave LM2674 a LM2675, altreba je i neco
lepsiho neco jako TPS62290 s vyssim vstupnim napetim, nizsi cenou a
dostupnosti vsude.
Boze ja jsem naivni :-)
Netusite proc takove veci nedelaji cinani?

Martin

>LM2674M ?
Akorat ta cena, ale mimo TME a ve vetsim by se IMHO dalo sehnat... Ted
jsem jej pouzil a chodi hezky.