[OT] baliky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Prosinec 18 17:00:07 CET 2010

Tak, pro doplneni pribehu...
Dnes jsem sel rano pro druhy balik na postu. Byl jsem treti v poradi.
Jedna pani u pocitace a druha vybirala listky dporedu aby sla hledat
baliky a zkratlia tak cekaci dobu. Celkem svizne odbavily 2 lidi
predemnou. Pak se me pani od pocitace pta, jestli jsem dal te druhe 3
listky. Prekvapene jsem odpovedel ze jen jeden a jestli tam teste neco
mam. Rikala ze ano. A ze je to vyber. Ale nemusim za nej platit, ze je
uvnitr slozenka. Netusil jsem o co jde. Mezitim ta "prefetch" pani
hlasi ze nemuze najit Krejciho, ze vsechno ostatni vidi, ale Krejciho
ne. Samozrejme ze pohledy dalsich 10 lidi za mnou se me chystaly
probodnout... :) PC pani ji nakazala hledat dal a mne rekla, ze dojde
pro ty vybery. Po chvilicce se vratila, ze tam je ze dvou jen jeden
(kde jsem to uz videl?... :) ) A kdyz jsem se podival na balicek, tak
vyber znamenalo Digest Reader Vyber... Nevyzadany balik - fyzicky
spam. Tak jsem ho neprevzal - v podstate mi to tak i ta pani od PC
doporucovala. No nasledne se PC pani odebrala pomoc hledat muj balik.
Po chvili bezuspesneho hledani jsem ze skladl zaslechl od "prefetch"
pani kouzelnou vetu: "Vis co jako, tady na to nejsme zarizeny, jak to
tady mam najit".  Mel jsem co delat abych nevyprsknul smichy. Za
dalsich asi 5 minut balik nasly a tentokrat jsem odchazel z posty
(narozdil lidi za mnou) s velmi dobrou naladou, pobaven tim, ze ani po
tak dlouhe dobe existence neni posta zarizena na dorucovani baliku :D

PK