Re: Baluova prednaska o LHC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 18 00:56:29 CET 2010

Též se připojuji k díkům, bylo to velmi zdařilé. Velmi oceňuji též opakování "spouštěcího deníčku", zejména pasáží o experimentálním zjištění počtů osob, které nemohou naráz provádět práce na stejném racku, příp. PC :-D

BTW jaký je vlastně výkon toho žíhání, na které jsem se ptal? - Teplota sice odpovídá běžné neROHS páječce, ale 27km dlouhý "hrot" taky není zrovna maličkost :-)

Pro doplnění ještě konstatuji, že k mimochodem zmíněným neutrinům z LHC do Itálie zrovna vyšel bulletin Aldebaranu:
http://www.aldebaran.cz/bulletin/2010_45_ope.php

S pozdravem, PH