[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 17 13:46:30 CET 2010

No to ze CP bude mit nejakou DB je hezke, ale vy ji potrebujete sparovat
s daty od podavatelu. Jak chcete prinutit podavatele aby vam predal data
prijemce tak aby bylo mozne to unikatne sparovat se zaznamem CP.
Bezne prace je, ze firma priveze na prepazku 100 baliku a posta na to
vystavi podaci knihu. Jak chcete zajistit, ze treba 30% baliku si
adresati nenechali poslat treba do prace - delam to naprosto bezne.

Dalsi vec jsou ty statni organy - ty proste nikdo nedonuti - soud vas
obesle podle toho co je nahlasene ve spise - ze mate nekde u CP neco
nahlaseno ho naprosto nezajima.

Radek Vicek