[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 17 13:27:15 CET 2010

No na baliku je jen jeho tracking number. Takze balik sledujete VY
protoze vam ho odesilatel dal. Posta ale vi jen to ze ma nekde na trase
balik s timhle TN, ale opravdu netusi, ze jste to vy komu patri. V
trackingu nikde nefiguruji zadne adresni udaje.

Kontaktovat Vas muzeme jen v pripade, ze nam kontakt preda odesilatel -
coz uz zacina fungovat treba u zminenych PB nebo OB co posilaji firmy a
eshopy.
Donutit soudy, samospravy atd tedy instituce, ktere generuji nejvic
doporucenych zasilek muze jen zakon ne CP. Dalsi problem je, ze by ta DB
musela byt bud centralni nebo byste si musel aktualizovat zmeny na vsech
moznych uradech. A pokud bude centralni tak bude zase problem s
ochrannou osobnich udaju a jejich sdileni.

Radek Vicek