Re: [OT] baliky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 17 12:27:33 CET 2010

Dle mého názoru to klidně může fungovat stejně, jako internet. Tam si jednotliví ISP předávají pakety mezi sebou a žádný problém s tím není.

Může to tedy fungovat např. takto:
Když bába z Horské Kvildy bude chtít poslat dopis tetě z Horních Kotěhůlek, hodí ho to bedničky od firmy "Horská dopisní", odkud ho vezme jejich doručovatel, odveze na centrálu v městě za kopcem, tam se podívaj, jestli má odesilatel zaplacenej roční paušál 25 Kč a pak to hoděj do bedny, pro jejíž obsah si chodí týpek z "Velkodoručovací a.s.", která to dodá místní firmě sídlící kousek od Kotěhůlek.

PH