[OT] baliky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 17 11:55:24 CET 2010

Původní zpráva ze dne 17.12.2010 od RV:

> Nicmene jsem opravdu zvedavej jak to po roce 2013 bude s tou
> liberalizaci trhu.

Já třeba nechápu, proč se z poštovného neplatí DPH. Když já
zákazníkovi účtuji poštovné k zásilce, musím DPH přičíst, zatímco
pošta je od DPH osvobozena. V novele zákona o DPH konečně budou aspoň
EMS, Obchodní balík a Obchodní psaní zdaňované DPH.

> Myslite, ze az Vas DHL nezastihne se zasilkou do vlastnich rukou, ze
> vam to ulozi na nejblizsi poste? Nebo na depu (najdete si kolik jich
> maji - post je zatim stale pres 3000)?

Vesničani budou mít asi problém. Ale i to je otázkou. Třeba
Mediaservis, který mám doručuje nějaké časopisy, tu má doručovatele,
který bydlí u nás na sídlišti. Když se k nám do baráku nedostal v 5
hodin ráno, protože oba vchody byly zavřené a nové schránky zvenku
ještě nedostupné, nahlásil to na jejich centrálu. Hned ten den volala
ženská z Mediaservisu a nahlásila mobil na toho doručovatele, ať se s
ním domluvíme. Já jsem mu zavolal, on mi řekl, že je v práci, a že
přijde odpoledne, tak že se staví. Chtěl jsem se u něj zastavit u
baráku, protože mi řekl, kde bydlí, ale on šel odpoledne vyvenčit svou
dogu a stavil se, vyběhl schody a zazvonil u dvěří.

Dovedu si tento model představit klidně i na vesnicích.

> Co se tyka bezneho dorucovani - pokud si nikdo nestezuje tak se nic
> nestane - ja chodim na postu rvat pravidelne - a funguje to.

To je pravda, také to tak dělám a funguje to. Bohužel většina lidí se
vyřve na přepážkách, což je úplně na nic, protože tam s to mohou tak
leda vyslechnout a nic nenadělají. Slouží to jen pro pobavení fronty.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601