[OT][patek] Dokazete se zbavit uz nepotrebnych veci ?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Prosinec 17 10:48:18 CET 2010

Taky nerad vyhazuji. Docela dost veci se da prodat pres inzeraty. ( Kazda kacka se hodi.) Ale posledni pulrok se nejak nedari. A to ani z vecma co nabizim zdarma.
Takze zbyva prodat to do kovosrotu a zbytek do sberneho dvora.
Nejvetsi blbost je to skladovat doma. Zabira to misto, musi se uklizet dalsi kramy. Nereknu nejake prkna, kousek zelezneho jeklu na nejake opravy. Ale jsou lidi co skladuji uplne vsechno a delaji ze sve zahrady skladku. Jak to potom vypada? Delaji ostudu sve obci. Pritom kdyby svoje poklady odvezli do sberny tak jsou v baliku.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Rollfree
  To: HW-news
  Sent: Friday, December 17, 2010 1:07 AM
  Subject: [OT][patek] Dokazete se zbavit uz nepotrebnych veci ?

  Koncim ted jednu zivotni etapu a likviduju HW divizi sve stare firmy.
  Firmu jsem pred nejakou dobou prodal a novy majitel si chce nechat
  jen SW cast firmy. A protoze to chce prestehovat jinam, tak vse musim
  bud vyhodit, nebo si to odvezt do sveho baraku. Ten mam sice dost
  velky, takze bych to tam dostal, ale protoze uz si chci nadale bastlit jen
  tak pro radost, tak z toho prakticky nic nepouziju.

  Takze rozum by velel vyhodit. Ale srdce to nedovoli. Ja ty veci, ktere jsem
  delal vlastnima rukama proste nedokazu vyhodit - je to spousta ruznych
  prototypu a bastlu, testovacich pripravku, dokumentace atd. Jasne, uz mi
  to bude v budoucnu k nicemu, ale kazdy kousek znamena nejaky projekt
  a proste kus srdce.

  Tak by me zajimalo, jak jste na tom vy. Jestli se dokazete bez mrknuti
  oka zbavit starych, jiz nepotrebnych veci (prototypy, ruzne bastly, pokusy atd.),
  ktere uz po ukonceni vyvoje jsou k nicemu, nebo jestli jste na tom podobne
  a vse se vam doma/ve firme mnozi.

  rollfree