[OT] baliky

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Prosinec 17 06:44:29 CET 2010

Ja posilam  cca 30 baliku tydne takze jsem s postou v uzkem kontaktu a
proti ostatnim (PPL,DHL) , zkusenosti dobre . Ono to asi bude na kazde
poste individualni , ted dokonce rozvoz odpoledne a v sobotu - parada.

Jo a co se mi stalo dokonce, tak postak , ktery zna zenu (je  na
materske tak vi ze je doma a baliky dorucuje ) nechal dobirkovy balik
v hodnote cca 15.000 doma bez penez s tim , ze si pro penize prijede
odpoledne az prijdu z prace a penize donesu.

Co me stve u prepazek jsou ty blbe babizny , ktere mi uctuji za
balicky v hodnote 37 kc , treba i 49 nebo 57 . Ja to nevidim jak ona
to nauctuje az potom na podacim listku . Delaji to jen nektere , ale
kazdopadne si to chce stezovat , stezovat , stezovat.

Kazdopadne posta je sileny komunisticky moloch , chtelo by to lepsi
konkurencni prostredi a dat ji do soukromych rukou aby se trochu
snazila vic.

snehulak