[OT] baliky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 17 00:33:50 CET 2010

Původní zpráva ze dne 16.12.2010 od Pavel KREJCI:

> Kdyz uz jsi to nacal... Da se tedy neco delat, pokud eshop zaplati
> (vlastne ja zaplatim) obchodni balik, kde tvrdi ze dodaji do druheho
> dne, pritom uz ted je to dva dny po a nemam nic. Mas zkusenost, ze
> by se dalo vyreklamovat vraceni postovneho? A mam to sanci udelat
> ja, nebo to musi udelat podavajici (tedy eshop, ktery se na to pred
> Vanoci zcela jiste vyprdne)?

Ano, samozřejmě, reklamovat se to dá. Takových zásilek jsem už
vyreklamoval desítky. Jeden čas jsem posílal hodně do Brna a tam jsou
vyloženě lemplové, tam jsem reklamoval každou druhou zásilku.

Celé poštovné ti nevrátí, ale když pošleš obchodní balík a oni ho
nestihnou doručit do druhého dne, vrátí ti rozdíl poštovného mezi
obchodním balíkem a cenným balíkem stejně pojištěným.

Takže například, když pošleš obchodní balík 5kg pojištěný na 5 tisíc
Kč, zaplatíš 91 Kč. Cenný balík 5kg pojištěný na 5 tisíc stojí 70 Kč.
Pokud nedodají obchodní balík do druhého dne, vrátí ti tedy 21 Kč.

Ale musíš být odesílatel, jako příjemci ti nevrátí nic. Takže bys
musel donutit ten eshop, aby to šel reklamovat, on by pak tu dvacku
dostal zpět :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601