[OT] baliky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 20:36:36 CET 2010

Mne by ani nevadilo, ze jen hodi listek, ma toho ted hodne a lidi
casto doma nejsou, ale at sakra ten listek hodi a ne ze ho objevim ve
schrance antidatovany pote, co si na poste stezuji, ze nikdo
nezazvonil ani nic nehodil.
Nicmene ted jsem kouknul znovu na web a asi moje ranni lamentace
zabrala a ted je na webu jen ze zasilka je podana. Je to stejne
zvlastni kdyz je to podane soucasne, ze kazdy prijde jindy. Zrejme
logisticka optimalizace vyuziti prostoru v nakladaku. Kazdy je urcite
jinak velky.

PK