HW SPI externí kontrolér

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 18:50:58 CET 2010

Pade za treba *XC9536XL10VQG44*  co jsem namatkou nasel u TME je moc???
Jestli to chapu, ze sirka signalu RD, WR odpovida tem 40MHz a je teda
par desitek nS, tak by to byl pro levny procesor problem. S tim CPLD
nebude potreba uz nic.