Jak zjednodusit schema?

Jan Babjak hw-news na babjak.cz
Čtvrtek Prosinec 16 13:43:36 CET 2010

Dobry den,

diky za Tip, ten IRL450 jsem koupil, vyzkousel a krasne funguje! :-)

Jen jsem si chtel zmerit, kolik proudu tece na gate z procesoru a nenameril
jsem nic, bud mam spatny merak a nebo je to zanedbatelne malo - coz je vyhodne :-)

Jen bych se jeste zeptal na ty "bezpecnostni prvky" Tu zenerku tam davate o
jake velikosti? A ten odpor je predpokladam v serii s tou zenerkou (maly =
100R?). A ta shottkyho dioda? Musi byt proudove dimenzovana na proud, ktery
predpokladam ze potece motorem?

JB

On Wed, 15 Dec 2010 10:50:50 +0100, RV wrote