Re: Fwd: kde roste posouzeni o shode pri kusove vyrobe?

Čtvrtek Prosinec 16 13:31:44 CET 2010

Vzpomnel jsem si, jak kdysi davno jeden podnik zacal vyrabet
nejake zarizeni do aut, jmenovalo se to IMHO Autonik. Ale vysla nejaka
nova vyhlaska ktera zavedla cosi noveho co Autonik nesplnoval.
Tak se to pak nabizelo jako: "Kupte si Autonik, rozebranim ziskate.."