Jak na domaci pajeni SMD s rozteci 0.635mm

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 12:39:27 CET 2010

A mate obycejnou mikropajku? Pripadne v pripade nouze trafopajku?
Pokud ano, pak stary pomerne znamy postup:
-prichytim soucastku za 2 nohy do krize (tim ji dobre nacentruju)
-napatlam hromadu tavidla na vsechny nozky (vyhovi i kalafuna)
-vemu vetsi mnozstvi cinu a jedu postupne pres vsechny nohy. Nehledim
na to, ze mi vznikaj obcas mustky (slite nohy dohromady)
-prebytecny cin odsaju licnou
-a pak cistim a cistim a cistim - proste se zbavim tavidla:)

Spolehlivy a jednoduchy zpusob, casem s trochou cviku (odhad mnozstvi
cinu) ani k tomu slivani nozicek dochazet nebude....
M.