Univerzalni plosny spoj - nahrada za CU-TA019 z GME

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 11:28:58 CET 2010

Ked som pred casom zhanal taketo dosky do prace na prototypy, z tych
cien mi bolo dost blbo, tak som si teda taku dosku navrhol a nechal si
vyrobit v Didaktiku v Skalici
(http://www.didaktik.sk/vyber.php3?vo=dps#) 20 kusov velkosti cca
jedneho listu A4, nebolo to lacne, ale celkovo jednoznacne lacnejsie
ako nakup porovnatelneho mnozstva dosiek porovnatelnej kvality v
GM/TME/SOS kdekolvek. Bolo to este v roku 2008, jedna doska A4 ma
vysla na ~ 300 vtedajsich slovenskych korun, ak sa dobre pamatam,
technicka priprava okolo 600Sk. Malo to este jednu vyhodu - nie som
obmedzeny formatom 10x16cm, ked potrebujem povedzme dosku dlhu 20cm,
ale siroku 3cm. Dosku su kvalitne, znesu bez problemov viacnasobne
spajkovanie, pocinovane.

Takze ak by sa minuli dodavatelia, tak aj tymto smerom sa da ubrat.

J.S.