dekoder (a koder ) 5ti tonu - hotova krabicka

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:45:32 CET 2010

díky - to by bylo fajn, podle výrobce snad toho dohledám víc ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, December 15, 2010 12:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: dekoder (a koder ) 5ti tonu - hotova krabicka

Zdravim,
  mam doma pekelne chytry mike, ve kterem je koder/dekoder uplne vseho -
DTMF,
dvouton, petiton vsech norem (CCIR, EIA, ZVEI...) atd. Neposkytuje ale
vystup
ve tvaru dekodovane sekvence znaku, nybrz ma v sobe nekolik
prednastavitelnych
sekvenci a na ty se "chyta" (private call, group call atd.) a tusim, ze ma
na
konektoru nekolik vystupu, ktere muze v pripade detekce te sekvence
aktivovat.
Je to bohuzel hotovy produkt, ktery je dosud bezne ke koupi. Tusim, ze jde
programovat pres pocitac (nezkouseno) nebo pres vlastni klavesnici (funguje
skvele :-) ). Az prijdu domu, mohu hodit detailnejsi referenci, ted si
nemohu
vzpomenout na nic...
  Zdravi Pavel.