LAP-C 16032 objednavka?

Jan Kral kral na fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 16 07:22:27 CET 2010

Nakonec vyrobce dodava SDK a moznost napsat si vlastni DLL pro obsluhu zatim neobsluhovaneho protokolu (dokonce za to aktualne poskytuje dekodovani 3 protokolu zdarma) takze nic nebrani tomu, aby si vazny zajemce o jakykoliv protokol (i z tech jiz hotovych) napsal sam. Je vsak otazka, jestli to vyjde levneji.

Sice jsem se puvodnimu organizatorovi nekdy minuly tyden prihlasil, ze by bych mel rovnez zajem, ale vzhledem k tomu, ze se dlouhou dobu nic nedelo, tak delam misto jinym zajemcum.

S pozdravem JK