Dobijite baterku v aute?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 15 19:04:10 CET 2010

Původní zpráva ze dne 15.12.2010 od Jan Waclawek:

> Inak skodovkou jazdit denne v zime bol fakt zazitok (nie zeby v lete
> ci inom rocnom obdobi nebol :-) )

To je pravda, i v létě to byla pěkná legrace. Já jsem tu Škodovku měl
naštěstí jen rok, ale i tak jsem si náramně užil. Spínač ventilátoru
chladiče se pokazil tak, že byl trvale sepnutý. Tak jsem vždycky vlezl
zpředu po auto a vyndal konektor napájení. Ale když bylo vedro, musel
jsem ho na jízdu zase takhle zapnout. A ani to nestačilo.

Jednou jsem jel do Prahy, vedro jako blázen, já topení na plno, aby to
aspoň trochu chladilo v těch zácpách. No a v jedné zácpě se mi
podařilo píchnout, naštěstí těsně před cílem. Jel jsem někam k nádraží
do Vikomtu reklamovat nějaké základní desky. Přijel jsem tam už
naštěstí jen kousek na téměř prázdné pneumatice a zastavil. Vylezl
jsem ven, vlezl pod auto a vypnul ventilátor. Vtom se tam zjevil
nějaký taxikář a že jako tady stát nemůžu, protože tam stojí oni.
Vysvětlil jsem mu, že mě to nezajímá, že teď tam stojím já, protože
tam není žádný zákaz apod. Moc se mu to nelíbilo, ale já jsem odešel
do toho Vikomtu, jestli by mi tam nepůjčili hever. Jaksi jsem neměl.

Naštěstí ho tam někdo měl, tak mi půjčil, a já začal vyměňovat kolo.
Ten taxikář zase vylezl ze svého auta a začal mi radit. Jako že ty
matice si mám nejdříve povolit, jak si mám dát hever pod auto, dokonce
že bych si měl hlídat tu rezervu opřenou o auto, aby mi ji náhodou
zatím někdo neukradl... a takové podobné rady. Vedro jako blázen, já
zpocený i na prdeli, jak jsem si v tom autě musel ještě topit, už
špinavej jako prase od lezení pod autem i výměny kola... a fakt jsem
měl náladu na ty jeho hlášky. Naštěstí ke konci výměny začalo lehce
pršet, tak zalezl, no to byla úleva.

Ufff, pak jsem šel zpocenej a špinavej reklamovat :-) Načež mě poslali
někam úplně jinam do nějakého prdelákova, kde měli centrálu, protože
tam s tím nic nenadělali :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601