Dobijite baterku v aute?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 15 18:23:00 CET 2010

Už hodně let stříkám gumy kolem dveří silikonem ve spreji (a taky zámky a
podobná místa), guma nikdy nezpuchřela a otevřít se auto dá - tedy pokud
není souvislá vrstva ledu po tání zvenku, to je jasný, to se pak musí nejřív
otlouct - stačí poklep dlaní naplocho kolem rámů, aby to popraskalo.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 15, 2010 5:57 PM
Subject: Re: Dobijite baterku v aute?

Původní zpráva ze dne 15.12.2010 od Jaroslav Lukesh:

> To se manželce sebere jelení lůj a natřou se s ním v září-říjnu
> všecky gumové dosedací plochy dveří. Doporučuji ho pak už nevracet
> :)

No tu samou zimu se mi stalo ještě něco horšího :-) Když jsem pak to
auto za několik rozjel, tak jsem s ním dojel do kanceláře. Jenže to
bylo v takovém dolíku a já jsem pak nemohl vyjet kopeček. Tak jsem se
naštval a rozhodl se, že ho nechám do dalšího dne před kanceláří. Jel
jsem domů trolejbusem.

Jenže to jsem netušil, co se bude dít druhý den. Přijel jsem
trolejbusem a odpoledne jsem pak chtěl odjet autem. Jenže to byla
docela zima a to auto mi celé zamrzlo. Ono to tam docela profukovalo a
to auto vypadalo jako celý zamrzlý blok. Dostával jsem se do něj snad
hodinu. Už jsem byl sám celý zamrzlý a ne a ne se tam dostat. No
ztrácel jsem naději, že vůbec s tím autem něco udělám, fakt už jsem
toho měl dost. Naštval jsem se a do toho auta kopnul - do dvěří. A tím
se mi otevřely :-) a odjel jsem... že mě to nenapadlo dřív...

Pak mi kamarád poradil, že mám ty gumy kolem dveří natřít glycerinovým
olejem. A ono to vážně pomáhalo, opravdu to fungovalo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601