Dobijite baterku v aute?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 15 17:42:20 CET 2010

To se manželce sebere jelení lůj a natřou se s ním v září-říjnu všecky
gumové dosedací plochy dveří. Doporučuji ho pak už nevracet :)

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

To mi připomnělo, kdysi hodně dávno, někdy kolem roku 1994 jsem jako
čerstvý řidič měl Škodovku 105. Jednou takhle vstanu, venku sněhu
šíleně moc, tak jsem se oblékl, vyšel před barák a nemohl jsem se
dostat do auta. Bylo celé zamrzlé. Dobýval jsem se tam asi 10 minut,
ale nakonec se to povedlo. Pak jsem asi 15 minut ometal sníh, ale
hlavně odškraboval led zvenku i zevnitř (ano, z vnitřní strany jsem
měl námrazu na oknech). Když to bylo hotovo asi tak po té půlhodince,
tak jsem si oddychl, sedl dovnitř a otočil klíčkem zapalování. Uslyšel
jsem jen velmi krátké: "uhhh" a nic... Tak jsem auto zase zavřel a šel
domů :-)