Dobijite baterku v aute?

Středa Prosinec 15 13:25:20 CET 2010

2010/12/15 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>:
> Zdravim,
> ma smysl dobijet baterku v aute? Letosni pocasi je docela mazec. Zatim je to
> v pohode, chytlo to i pri -20. Baterka je nova, motor diesel.
> Ale jezdim jenom kousek, vetsinou 10-15km. Je to dost na nabiti baterky?

Já jsem baterku pro jistotu dobil, protože se mi zdálo, že startér už
točí pomalejc (mám benzín). Jezdím krátký trasy po městě (asi 6 km do
práce) a teď v zimě hodně používám vyhřívání předního skla, což má
docela velkej odběr (pojistka má snad 50A), takže to ubírá výkon pro
dobíjení. Při tý příležitosti jsem do ní dolil destilku, baterka je
tam možná původní (auto má 7-8 let).

Pavel Kadečka.