Re: OT Hw-listovica praha 2010 - uzaverka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 17:41:18 CET 2010

Ano, s mojí pamětí je to podobné, SRAM, DRAM, nebo WOM :-)

Alokuji tedy 12 míst u Topolu a uvidíme co z toho vznikne...

Mimochodem je tu ještě jedna prosba pro všechny účastníky přednášky:
Pokud jíte, nebo máte doma živočichy, kteří jedí rybičky olejovky a olej pak zbývá, prosím o jeho schraňování a donesení v nějakých vhodných nádobkách. Potřeboval bych ho do Silvestra získat nejlépe 2-3 litry, ale i s jedním bych se spokojil. Odměnou budiž shlédnutí videa zábavného experimentu (případně osobní účast) a zjištění, kolik toulavých koček se na jeho místě druhý den shromáždí :-P

PH