Re: Lampicka do mikrovlnky :-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 17:30:29 CET 2010

Ano, to je právě ten problém. Mělo by to dobře svítit i při velkém množství jídla a nemělo shořet při náhodném zapnutí prázdné mikrovlnky, nebo při nějakých pokusech :-)

V první verzi zatím neřeším, že bude blikat při jiném než max. výkonu, hlavně když dlouhodobě přežije. V další fázi bych rád použil nějaký přiměřeně tepelně odolný akumulátor a čidlo vibrací, aby to svítilo i při samotném grilování (kterému obvykle předchází delší mikrovlnění).

PH