PC terminal s timestampom

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Prosinec 14 15:22:49 CET 2010

Já používám HTerm
http://www.der-hammer.info/terminal/

Timestamp se objeví když najedete myší na přijatý text v pravém dolním
rohu. Nějakou chvíli mi trvalo než jsem ho našel :-)

Tomáš

js> Zdravim,

js> rad by som nejaky terminal pre Windows, ktory dokaze k zaznamom
js> pridavat aj timestamp. Odladujem totiz jednu komunikaciu po RS485, je
js> to cisto textovy protokol, mam k nemu aj geret, ktory obsahuje len
js> 75176 a MAX232, takze si viem na obycajnom PC terminali sledovat
js> komunikaciu medzi zariadeniami. resp. ju logovat, ale rad by som aj
js> vedel, kedy tie data zbernicou prechadzali. Jedna datova "veta" vzdy
js> zacina nejakym konkretnym znakom (v mojom pripade #) a konci znakom
js> <LF> (0x0A), takze by bolo idealne, ak by ten terminal vedel prilepit
js> prislusny casovy udaj k niektoremu z tychto znakov.
js> Viete o niecom konkretnom?

js> Dakujem,

js> J.S.