Krystal a vibrace

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Prosinec 14 14:10:21 CET 2010

Jak jiz psal wek, do rizenych strel a granatu se davaji kremikove RC
oscilatory. Stoji cca $100/kus neb jsou vybirane a vyteznost je mala
(kvuli rozptylu procesu). Nicmene, aramadu to vetsinou nezajima, ta si
prachy vzdycky sezene.
Pro presnost kolem procenta se daji sehnat RC Siosc celkem bezne a zas
tak drahe nejsou.

PK