Oprava graficke karty

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Prosinec 14 13:26:07 CET 2010

Jo to je taky pravda. Pokud je tam něco, co se muze zkroutit roztect, tak to
přejíždím horkovzduchem. Je to vylozene na fantazii. Viděl jsem video, kde
to taky delaly nad plotýnkou a prej se to rozjelo. Mira

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, December 14, 2010 1:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: Oprava graficke karty

A není jednodušší nesundávat konektory a přejet to horkovzduchem jen tam kde
je něco SMD?
Anděl

Dne 14.12.2010 11:54, Halen napsal(a):

Už jsem jich pekl několik a dávám to na 250°C do vyhřáté trouby, čas pečení
6 minut. Je nutné odpájet kondenzátory a LED diody. Dokonale podložit
alobalem aby se součástky nesesypaly. Obvyklá úspěšnost více jak 90%

> Od: Michal Gregor  <mailto:a2x1nptda8 na email.cz> <a2x1nptda8 na email.cz>
> Předmět: Oprava graficke karty
> Datum: 14.12.2010 10:29:50
> Zdravim,
odesla mi grafika. Nejde vystup HDMI. Vga jde. Mohly by to byt > kondiky?
Jsou
tam tri kousky.

Michal Gregor
/>