at45db041d-su

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 14 12:30:10 CET 2010

Ja jsem sice PICkar, ale  pamet pouzivam od Atmelu, protoze za tu cenu
je fakt naslapana,
Ma dva vnitrni ram buffery, takze muzete prepisovat i jeden bajt bez
ztraty ostatnich.
Maze se cela page, ale tumazat vubec nemusite , to se doporucuje po 10
000 zapisovacich cyklech, ma interni rutinu na mazani pred zapisem.
Je to uz 6 let co jsem delal na to ovladac, tak uz si na detaily
vzpominam matne, pred tim jsem pracoval na 24lc512 ale diky vzrustajicim
narokum na misto a cenu jsem zvolil Atmel, jsou fakt dobre az na tu
dostupnost.

LK