datový přenos po optice

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 14 12:20:13 CET 2010

ked chcete prenasat paralelne data po jednom optickom kabli budete
potrebovat nejaky serializator a potom paralelizator (do googlu zadate
serdes). Alebo mozete pouzit na prenos po vlakne jednu vlnovu dlzku na
kazdy bit (do googlu zadate wavelength multiplex).
Na blbu otazku blba odpoved... Skuste upresnit co chcete prenasat, ake
su tam rychlosti, pocet bitov a podobne.
b.