Krystal a vibrace

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 14 12:06:35 CET 2010

no prave ze netusim jaka je dnes technologie pouzdreni - specielne u u
tech prtavych SMD - je asi jasne, ze ty pomalobezne vybrusy asi budou
haklive vzdycky - je to velka hmota a vetsinou pajena na pokovy

ale treba krystaly v radech desitek MHz s malym vybrusem by mohly byt
treba zalite v nejakem gelu - pak bych veril, ze to treba bydou snaset
bez problemu

Radek Vicek