Uz mam LAP-C 16128 ;-) Re: Log. analyzer LAP-C 16032

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Prosinec 14 10:01:58 CET 2010

Dobry den,
 Jak jste prihnul tu dll? Neslo by se o to podelit? Mira

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, December 12, 2010 1:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Uz mam LAP-C 16128 ;-) Re: Log. analyzer LAP-C 16032

No zatim jsem nesel cestou prepsani EEPROM, ale upravil jsem dll v SW na
PC. Takze ted si SW mysli ze zarizeni s ID jake ma 16032 je prave 16128
- HW je evidentne identicky - zkousel jsem plnych 256kb samplovani a
chodi to.

Uprava EEPROM by byla asi cistejsi - hlavne pri pripadnych upgrade SW v
PC, ale zatim se mi do toho nechce.

SW pro 16128 ma v cene protokoly ktere vidite na obrazku co jsem poslal
(neni videt uplne dole UART) - myslim, ze tohle uz je hodne pouzitelna
sestava protokolu.

Jen pozor - nove prodavane verze jak jsem pochopil uz nejdou rozsirit na
tech 32ch (maji neco vyzkratovane na desce) - nejdou doosadit. A nevim
zda nemaji i nejakou ficuru aby neslo obejit ta identifikace. Ja kupoval
prave tenhle model z roku 2009, ktery je schopen techto uprav.

--
S pozdravem
Radek Vicek