Ceny Re: at45db041d-su

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 14 09:43:19 CET 2010

Samozrejme, SOS uz nie je to iste SOS co byvalo pred piatimi rokmi.
Teraz od nich nekupujem takmer nic. Maju maly sortiment a mensie
sklady nez TME.

A vzrusovat sa nad tym sa oplati, ked clovek moze usetrit.
U Farnella je vsetko jednoduche a rychle (a az na vynimky drahe), ale
semtam sa najde niekto, kto chce odoberat viac ako niekolko kusov a
tam si uz dobre rozmysli, co mu nakup inde stoji za usetrene peniaze.

J.S.