Ceny Re: at45db041d-su

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 14 09:38:51 CET 2010

Toto sa tu preberalo uz viackrat.
V case takzvanej krizy Atmel obmedzil produkciu a predal nejaky fab.
Potom, ked zacal velky dopyt zo vsetkych stran a z ciny tiez,
jednoducho nestihali vyrabat a museli uspokojit najprv zmluvnych
parnterov, takze na nejake obchody, ktore predavali pristipkarom ako
sme my po par stoviek kusov sa nepozeralo.
Zda sa, ze pomalicky sa dotahuju. Mne osobne to nevadilo, jedine co
som od Atmelu kedy kupoval v mnozstve vacsom ako 5 kusov boli tie
45DBxxx FLASH-ky.

Problemy s dodavkou mali aj ine firmy, napriklad AD, alebo jeden cas
sa vraj blbo zhanali rele ci co. A mnohe firmy zas nemali vobec
problem - napriklad Microchip. Ich suciastky som mal na stole vzdy ako
prve, za zvycajne ceny.

J.S.