Ceny Re: at45db041d-su

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 14 09:00:26 CET 2010

Veci od Microchipu boli a su u Farnella lacnejsie nez v TME, o
lokalnych priekupnikoch ani nehovoriac. Ostatne polozky su zas
podstatne lacnejsie v TME - teda az na tie FLASH-ky od Atmelu. Na tie
som sa pozeral uz minuly tyzden a ich cena ma fakt dostala - ale zas
tam moze byt problem zvany Atmel, pred cca mesiacom neboli tie
FLASH-ky vobec nijake.
Inak 45db161 som si objednal u Farnella za normalnejsiu cenu a dodaci
termin by mal byt vraj 7.1.2011, tak uvidime.

J.S.