Lidloskop

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Prosinec 13 13:30:39 CET 2010

Za ty penize primerena kvalita. Rekl bych ze nejvetsi slabinou je webkamerka a jeji software. Kdyby se tam vymenilo neco s vyssim rozlisenim a trochu lepsimi moznostmi ovladani, vyrazne by to kvalitu pozvedlo.
Opticko-mechanicky je to za tu cenu az prekvapive hezky udelane a navic vyroba kdesi v Nemecku nikoliv sikmoocka.

Jakub Serych