Re: Stavebnice Boffin 750

Pondělí Prosinec 13 11:26:02 CET 2010

Dekuji za odpoved a nabidku. Tahle informace mi zatim staci.
Poslal jsem dotaz i distributorovi, zatim mi neodpovedel.
Uvazoval jsem, pokud by to meli nejak lepe propracovane
a takovy program by se mi hodil i na nejake moje pokusy,
tak bych si tu stavebnici kvuli tomu treba i koupil.
Ale osciloskop a generator umim i bez toho.