Re: kde roste posouzeni o shode pri kusove vyrobe?

Pondělí Prosinec 13 06:18:39 CET 2010

Samotneho mne zajima, k jakym zaverum se dospeje.
Jednak bych se zajimal, co myslite pod pojmem "kusova vyroba",
jestli to je nejake unikatni zarizeni a je toho jen jeden kus
(pokud ne, tak by se to dalo certifikovat treba jako "typova rada")
pripadne jestli se pri vyrobe jednoho kusu da mluvit o uvadeni na trh
(vybavuje se mi skoleni co nam za totace daval vedouci zvlastniho oddeleni
naseho podniku, rikal: "paragraf je klikatej, soudruzi, kdyby bylo vsechno
jasny, tak na co bysme meli pravnici"), jednak jestli je to samostatne
zarizeni nebo jen soucast - na nejakem skoleni o shode nam snad rikali,
ze na vyrobek co ma byt soucasti nejakeho vetsiho celku a neni schopen
samostatne funkce se ES prohlaseni o shode nevystavuje.

Budete to zarizeni posilat na nejake zkousky do autorizovane, akreditovane,
notifikovane (a ja nevim jeste jake) zkusebny, treba na EMC?