OT:modelarsky zhavici motor

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Prosinec 11 14:25:13 CET 2010

Nechci vam brat iluze, ale klasicke modelarske motory toci od 5000 do klidne 25000, ale pri trech tisicich rozhodne nedaji zadny vykon, pokud vubec dokazi tocit tak pomalu.
mrknete treba sem http://www.osengines.com/

K dotazu , schvalne jakou zivotnost byste cekal od motoru s hmotbosti 300g, vykonem 3PH, pri 18k ot/min do ktereho se leje nitro :-)
no nic moc, pokud ttim chcete honit neco nemodelarskeho tak na to zapomente.

Pavel