OT:modelarsky zhavici motor

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 11 13:58:42 CET 2010

To je velmi slozite rict - zalezi na kubature a hlavne tom jak je to
vyrobeny (typ vybrusu, ulozeni kliky, ojnice...).

Mimochodem vykon u techto 2T motoru je velmi osemetna zalezitost. Treba
spickovy 2.5ccm, ktery ma maximalni vykon treba 1kW bude mit pri 3.000
otackach tak sotva volnobeh.

--
S pozdravem
Radek Vicek