patek: Kdepak asi soudruzi udelali chybu?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 10 15:53:44 CET 2010

Zdravím,
  mně se velmi nelíbí, že výkon je měřen "skorokalorimetricky". Líbilo by se
mi, kdyby v obvodu s žárovkami byl druhý wattmetr. Pak by nebylo o čem moc
diskutovat. Takhle to měření světla luxmetrem může byt značně zkreslující...
  Zdraví Pavel.