Codevision 2.04.9

Milan magixe na volny.cz
Pátek Prosinec 10 09:28:41 CET 2010

Diky za info :-)
Co se týče XMEGY  tak zatím se jen rozkoukávám. Uvítal bych info a
názory proč Xmega je vnímána jako nepodařená
a když už to bylo zmíněno tak se chci optat jak moc velký je problém
přejít na CortexM3 alias ARM architekturu
v případě, že o ní nevím zhola nic + jaký klon ( desku na hraní) a
překladač zvolit.
U překladače preferuji jednoduché nastavení a po napsání kodu ideálně
jedním stiskem tlačítka BUILD
vygenerování HEX a dalších souboru a odchod :-)  Narážím na psaní
ruzných makefile a pod.
Jak zpívá J.A.R  jsem pohodlný  :D

Předem diky za všechny podnětné názory návody a nakopnutí správným směrem.
U těch ARMu jsem někdy zachytil info a bylo mě doporučováno použít STM32
s tím , že prý na tuto řadu existuje mnoho examples včetně zdrojových kodu ?