Silnostenna Al trubka

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Prosinec 10 08:33:36 CET 2010

Diky
No vyrobni moznosti, jak bych to rekl, mam "samodomo" soustruh (model
Vavra) a proxxon frezku, to vse v panelakovem byte bez manzelky :)
(dilna asi 2m2)  S timhle jsem se patlal cely vikend, profik na
spravnem vybavenim by to nejspis mel za hodinku a nejspis v
nesrovnatelne lepsi kvalite, ale bavi me si hrat (asi jako spoustu
lidi tady).

K lepidlu, zbylo mi po jakemsi predchozim projektu v lednicce, tak
jsem si rekl, proc ho nepouzit (a navic doufam, ze demontaz nebude
treba). Sroubky jsem tam dal hlavne kvuli vystredeni a primacknuti pri
lepeni (to lepidlo je docela huste a tuhe a delat nejaky pripravek se
mi nechtelo). Teplovodivou pastu jsem taky uvazoval, ale pri pouziti
samotnych sroubku bych se bal, ze se to vyklepe jako jine srouby na
kole a kdyz je prilepim, tak jsem si rekl, ze uz je to jedno, jestli
lepim srouby nebo chladic...

Navic jsem programator a ne strojar (takze nektera reseni jsou asi
trochu matfyzacka), tak snad me to pri patku alespon trochu omlouva...
:))))))

KR