digitalni mereni proudu - pro 20 zasuvek

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 9 09:40:44 CET 2010

Neni tohle lepsi resit jako centralni jednotku a na ni po sbernici
(1wire, RS485) naveseno n STEJNYCH modulu, ktere budou mit meric a
spinac? Centralni jednotka si je pak muze dle libosti vycitat a ovladat.

Co se tyka mereni tak to neni jen o proudu - pokud nemate ucinik 100%
tak se jen s merenim proudu nechytate. Tusim AD dela na tohle primo
specializovane svaby - staci si je jen vycitat.

Radek Vicek