digitalni mereni proudu - pro 20 zasuvek

Čtvrtek Prosinec 9 09:38:05 CET 2010

2010/12/9 Dalibor Straka <public11 na panelnet.cz>:
> potrebuji pro 20 zasuvek merit jednotlive odbery, uctovat a vynaset do
> grafu. Naprogramovani mericiho mikrochipu a vynaseni do grafu je pro me
> ta snazsi cast. Jedna se vlastne o chytrejsi elektromer/wattmetr s
> jednim vstupem a 20 vystupy.
>
> Nevite jakym modulem nebo soucastkou merit odber, tak aby se techto 20
> meritek dalo pripojit pres nejakou logiku k mikrochipu?
>
> Premyslel jsem o indukcnich i hallovych sondach, ale nemam predstavu
> jaka je praxe.
>

> Dalsi udaje
> - mereni nemusi byt moc presne cca 50mA (odpovida chybe ~10W)
> [...]

Když si koupíte 20 hotových převodníků, máte už hotové galvanické
oddělení a výstupní signál 0(4)-20mA nebo 0-10V odpovídá vstupnímu
proudu nebo výkonu:

http://www.rawet.cz/cz/prev_ac/prevac_prehled.php?odkaz=prev_ac1?sekce=prev_ac&skryt=0

Pak už vám zbyde opravdu jen to naprogramování mikrochipu.

Ale jestli začnete řešit cenu a velikost, půjdete asi do jiného řešení.

Pavel Kadečka.