mech : povrchova uprava strikanim, doma ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Prosinec 9 09:24:33 CET 2010

tak nechodte do ferony a stavte se  www.idama.cz . je to kousek od bulovky, tedy vlastne i od ferony.
otviracka po-so 7:00 - 18:00. mozna bude i nejakej zbytek, pripadne taky min 1m2, ale staci tam zavolat.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, December 09, 2010 8:36 AM
To: HW-news
Subject: RE: mech : povrchova uprava strikanim, doma ?

Něco o uprave povrchu hliniku je i u konstrukce z ARa 7/1980 - "Generatoru tvaropvych kmitu 100Khz". U konstrukce je i pekna AL skrinka a te jsou venovane dve strany. Jiz delsi dobu si planuji takovou skrinku zkusit udelat, ale navsteva Ferony se vždy tyden po tydnu přesouvá a přesouvá (když jsem v Praze tak si rikam, ze bych si tam mohl zkocit, ale vždy to casove nevyjde, vzhledem k tomu, ze mají otevreno jenom do 15:00...).

MG