mech : povrchova uprava strikanim, doma ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Prosinec 8 12:57:30 CET 2010

Elox je skvělá věc když se povede. Bohužel je to vždycky trochu sázka
do loterie, jeden týden mi galvanovna galvanovna mi udělá nádherný
elox a příští týden jim mám chuť další dávku hodit na hlavu, při tom
je to všechno vyrobené z jedné desky duralu. Spolehlivou galvanovnu
kde by každý týden nepoužili jiný postup a jinou barvu jsem ještě
nenašel.

Aleš Procháska