Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Prosinec 7 22:08:40 CET 2010

Tak mate pravdu. Chtelo osvit místo cca 90s cca 4x dele!

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Tuesday, December 07, 2010 8:15 PM
To: HW-news
Subject: RE: Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Desky z GM jsou hlavně "každej pes jiná ves". Pokaždé jsou jiné. Některým stačí 2,5 minuty, jiným 7-9. V poslední době vychází nejčastěji ty dlouhé časy. Raději tedy vždy po zakoupení provedu test na malém kousku.

Rozhodně se mi ale nezdá, že by se časy skladováním měnily, nedávno jsem použil nějaký letitý odřezek a deska vyšla krásně s časem, co jsem si tehdy napsal.

PH